mandag 2. februar 2009

...due to severe weather conditions...

Hva er det med engelskmenn og snø? I morges var det en halv centimeter, og med ett stenger alle skolene i Kent. Ikke Barton Court, da, såklart. Vel. Jeg gikk hvertfall på skolen, ikke tale om at jeg blir hjemme når det er sånn pinglesnø. Det var faktisk ganske kjekt, og i lunsjpausen fikk vi beskjeden- skolen stenger. Hvorfor er det ikke slik i Norge? Jeg har måttet ta med ekstra klær til skolen i alle år, nettopp på grunn av snø og regn, det er ikke snakk om fri fra skolen. Etter skolen gikk Afua, Hanna, Nina, Isabel og jeg til Costa Coffee, hvor vi satt i tre timer og bare pratet og lo. Jeg gråt faktisk, og jeg kan vedde på at jeg har fått masse magemuskler i dag. Helt sant. Apropos muskler. I morgen skal Hanna og jeg på Monster Workout. Hvor kult er ikke det? Jeg er redd det blir en tung onsdag. men hei- man kan liksom ikke droppe Monster Workout.
I dag har jeg og Maia underholdt oss selv med acapela.tv, det er kanskje litt barnslig, men se så søt!
Den sier "jeg er tykk, hjelp meg". Jeg elsker den.

Ingen kommentarer: