onsdag 14. januar 2009

The Road

Tittelen er en bok skrevet av Cormac McCarthy, og den er virkelig bra. Sånn deprimerende og trist, men det er en god bok. Hvertfall de 150 første sidene, har ikke rukket å lese mer. Kanskje ikke så rart, ettersom jeg begynte på den på mandag.
Så. Mandag var det tilbake på skolen, kan ikke si det var så ufattelig kjekt, men jeg joinet en slags bokklubb, om man kan kalle det det, hvor vi drakk kaffe og latet som om vi var intellektuelle amerikanere, for å sitere Mr. Hodgkins. Det var supert.
I dag fyller Karina 17, så etter skolen gikk hun, Moritz og jeg til Cafe Nero og drakk kakao og spiste muffins. Cafe Nero er superhyggelig, og seriøst- jeg har aldri spist en bedre blåbærmuffin.
På fredag har jeg engelskpresentasjon, og jeg gleder meg ikke. Legger ved bilder som får meg i bedre humør- desember 2007, det virker så lenge siden! Tenk, jeg hadde regulering. Usj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig innlegg! Gleder meg veldig til februar, når vi kommer over..Du vet at du må være guiden vår da, sant? Vi og vil ha blåbærmuffins! ma:)

Anonym sa...

ser kjempekooselig ut :)
Æ skal reise med EF og kor i England vet æ ikke helt enda :o
Vente næmlig på familie akkurat nu.
Kjempespent e æ nu ^^

Anonym sa...

Foresten, lurte på kordan dato du reiste til England ?
For æ så at man ikke får vite eksakt dato før sommern.
Og æ må reise helt fra Alta til Oslo først, og den billetten må æ skaffe sjøl, og det blir dyrer og vanskeligere jo seiner på året det blir.
legg meg gjerne til på msn, i tilfelle æ kunne trengt noen tips :)
sosso566@hotmail.com