lørdag 24. januar 2009

So it goes.

Internett har ikke vært helt på min side i det siste, så nå kommer en oppdatering.
Tirsdag var jeg i byen med Lamorna, Alice, Jess, Bastian og Jonas, onsdag ble jeg med i en filmklubb (ingenting kan sammenlignes med HUFF, da, tror det er fordi Bård var der) og jeg så Requiem for a dream- er du ute etter en litt twisted film er det den rette for deg. Jeg har også lært mer russisk, og i dag var satt jeg på Coffee and Corks med jeg-husker-ikke-hvor-mange andre, tror vi var femten på det meste, og spiste gulrotkake med rosiner i- det høres kanskje rart ut, men den var god. Alice, Lamorna, Afua, Sara(h?) og jeg gikk deretter på kino og så Slumdog Millionaire. Den var amazing, i mangel på et bedre ord. Gråt litt gjorde jeg, men den var så fin.
Dessuten holder jeg på å lese Slaughterhouse Five, derav tittelen. Frasen "so it goes" er brukt minst hundre ganger. Jeg tror boken kommer inn på favorittlisten min over leste bøker (det ville jo ikke vært noen mening i å ha en favorittliste over uleste bøker, vel). I morgen bærer det til London; Natural History Museum, Science Museum og Harrods- gammelt nytt, med andre ord. Blir uansett kjekt å dra dit igjen, er tross alt... eh... fem? seks? år siden jeg var der sist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! høres ut som en flott helg, London er jo alltid kjekt å komme tilbake til! ma:)

Anonym sa...

haha, ka e det med engelskmenn og rosiner ?:o fant ut det det var mye av det i rundstykker og sånt.
Lurte på en ting. Har nemlig fått
vite litt om kravan om fag når æ fær til England.
Må du ta norsk i England ? Rådgivern min mailet mæi å sa at æ må sannsynlig pugge norsk historie når æ e i England.

Elise c",)

PS. tror msn min klikka da du la mg til, så du ble ikke lagret:o *typisk*
Håpe været e bra i England :o) Va ikke så værst rundt nyttår.