torsdag 29. januar 2009

Sånn forresten...

Ja, i det siste har internett vært veldig lite samarbeidsvillig, men nå er alt i orden. Endelig.
London var supert- vi så et temmelig lusent vaktskifte utenfor Buckingham Palace, besøkte Natural History Museum og shoppet litt i Harrods. Dyrt, men hei- det er Harrods og totalt verdt det!

Mandag var det bokklubb igjen, det er så koselig! Tirsdag hjalp jeg til på Blean igjen, ungene er så søte, tenk knøttsmå femteklassinger med store smil og passelig poshe aksenter. Kinarestaurant sto senere for tur, da det var Charlies bursdag, og jeg skjønte faktisk noe av det som sto på menyen- på kinesisk, altså. Jeg har også vært på filmklubb, og i dag var jeg på sykehuset. Hurra. Dobbelt hurra om det viser seg at det er tilbakefall av salmonella, da skriker jeg i frustrasjon. Nå venter jeg på pakke fra mamma, må si jeg gleder meg. Og det er bare... femten dager til jeg får besøk. Stort smilefjes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen! Gleder meg til å smake teen fra Harrods. Den tar vi når vi kommer over..Hilsen ma:)