fredag 30. januar 2009

I've got a sixth sense... I see dad people

Så nettopp "Not going out" på TV, og jeg fant det rimelig underholdende.
I dag var det Focus Day- temaet var tolerance and diversity, men jeg synes tittelen burde vært Holocaust. Det var faktisk ganske interessant (beste Focus Day så langt), sett bort fra at jeg rett og slett ikke klarer å holde øynene åpne når jeg må stirre på en PowerPoint i femti minutter. Herlighet. Og vær så snill, ikke bruk svart skrift på hvit bakgrunn. Publikumet ditt er dømt til trøtthet og en konstant trang til å trekke frisk luft.

Dagens sang er definitivt Feist- 1234, ettersom den ble spilt den siste perioden av Focus Day, og den minner meg sånn om Bård.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=8wQabvrA2XI fin cover versjon av Feist sin sang :D tenkte jeg skulle dele den med deg siden du syns den er så fin ! Håper alt er bra =)