lørdag 3. januar 2009

SALE- gotta love it

I juleferien har lommeboken fått svi litt. To par sko, en del klær, undertøy, cd'er, kinoturer... Unnskyldningen min er at det er januarsalg, og at man ikke får det billigere enn dette. Skoene kostet tilsammen £27- det er 270 kr! Dessuten har jeg vært flink i det siste, og nå er det full skjerpings til Dublin, hvor jeg skal tillate meg selv å fylle opp kofferten med deilige, nye klær.Siden sist har vi besøkt Dungeness (en strand), hvor det var fint og koselig, sett bort fra at vi kjørte forbi en død grevling. Stakkars grevlingen (i taket... oh no, bad joke.)
Vi har også vært i Margate og handlet litt. Det var sykt billig! Hvor kan man få tak i to bh'er, to cardigans, et par sko, en tynn genser og en t-skjorte for under 30 pund? Jeg er så stolt av meg selv! I dag møtte jeg Charlotte i Canterbury (hysj, ikke si noe til sjefen) og jeg måtte være modell (vel, det er meg- jeg er meget lite fotogen) for et skoleprosjekt hun har. Vi shoppet litt (et lommespeil med lys(!) til fire pund er ikke så verst, eller hva?) og gikk på kino, surprise! Denne gangen så vi Bedtime Stories, åh, den var søt da.
(vær snill og ignorer de ekstra kiloene som har lagt seg på lårene mine)

1 kommentar:

Anonym sa...

KJERPINGS UNGEDAME!!om du har gått opp ivekt så har du bare godt av det!! du ser helt fantastisk ut!!!