onsdag 31. desember 2008

Happy New Year!

I skrivende stund er klokken 22:34, jeg ser på Mr. Bean klippe lekker sveis på den stakkars lille gutten (elsker den episoden!) og nyter sjokolade for siste gang på et halvt år. Et av nyttårsforsettene mine er nemlig null snop frem til juni, og ettersom Martine også skal være sjokoladeavholds, tror jeg det kommer til å gå fint.
Gårsdagen ble tilbragt på Pizza Hut, Starbucks og i Pilgrims Way, Christine fylte 17 (gratulerer kjære, igjen) og vi så filmer og spiste sjokolade. Våknet kvart over to i dag, aner ikke hvordan jeg klarte å sove så lenge, ettersom vi faktisk ikke var så veldig sene i går. Koselig var det i alle fall!Nå som det ikke er så mye igjen av 2008, må jeg bare ønske alle et riktig godt nytt år, og takk for det gamle. Jeg hadde i alle fall et supert år, mye takket være Bård og slasking på jobbkontoret med Julie. Som jeg savner dere!
Det føles helt rart å være hjemmefra i dag. Ingen kalkun (eller pinnekjøtt), ingen nyttårsbukk og ingen stor nabosamling med nyttårshilsener. Nyttårsaften i England er ikke en stor dag- Andy var overrasket da jeg fortalte om en tradisjonell nyttårsfeiring for meg. Jeg har lyst å bruke morgendagen på å samle fyrverkeri fra gårsdagen (forvirrende med tidene, eller hva?) og lage en fyrverkeribombe, slik som jeg pleide å gjøre. Slenger med et bilde fra forrige nyttårsaften. Jeg vet jeg var fin.

GODT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

Jeg er helt seriøs når det gjelder nyttårsforsettelsen altså!!:D jeg har det skriftelig og jeg sender det i posten så snart som mulig!!(dvs på mandag):Ddu er så herlig søta!!:D