tirsdag 23. desember 2008

Gratulerer med dagen, Bård

Du er best. Masse masse hjerter, og jeg skal lage kake til deg neste år. Du kan få slippe å spise den om du ikke tør, altså.

I dag har jeg brukt opp alle pengene på mobilen min, men jeg måtte jo nesten gratulere Bård med dagen, i hundre minutter. Jeg fikk julekort fra Johnny og brev fra Runa i Canada på norsk, hvor multinasjonal tror du jeg føler meg?
Jeg har også gjort noe (nesten) produktivt, jeg har nemlig sett Twilight! For dere som ikke har sett den, SE DEN. Den var helt herlig. For dere som har sett den, men ikke likte den... jeg har ikke noe å si til dere. Vel. Det var supert å se Charlotte og Amanda igjen, og jeg gleder meg til vi skal til Ashford i morgen og feire norsk jul. Hurra!
Jeg holdt på å fly i taket da jeg skulle betale for smågodt (jeg vet det er tirsdag, men det er desember og jeg skulle på kino, så jeg har lov). Damen bak kassen nærmet seg hundre år, og det tok omtrent hundre år for henne å spørre om jeg ville ha en pose. "would... you... like... a... bag...?" Jeg mobiliserte alt jeg hadde av tålmodighet, og det gikk bra. Såvidt.

Nå savner jeg pepperkakedeig, pepperkaker og synet av pepperkakehjertet i vinduet som pappa hadde spist av. Og appelsin med nelliker i.