tirsdag 16. desember 2008

Jeg er så glad hver... tirsdag

Dagen begynte med at jeg kunne sove leeenge- eller jeg sto opp fem over halv åtte, da, men det er godt nok. Jeg ruslet opp til Blean hvor jeg skulle hjelpe to jenter med staving- som om jeg er så flink til å stave engelske ord jeg aldri har hørt før (de holdt på med juleevangeliet, og det var derfor en del pene og totalt uforståelige ord), men det gikk fint.
Da jeg kom tilbake, fikk vi igjen matteprøvene våre. JEG FIKK 77% RIKTIG!!!!! Nest best i klassen, åh, jeg er så glad!
ITGS gikk unna som en lek, Salad Fingers er redningen. Dessuten hadde vi ikke engelsk, så jeg satt litt igjen med Andrew før vi gikk hjem. Postet lånekasselapp til mamma og julekort til Åshild, og så stakk jeg innom Canterbury Rock hvor jeg bare måtte kjøpe en CD. Tom Jones & Stereophonics. Gikk hjem i frykt for at jeg nettopp hadde "kastet bort" tjue kroner, men hei, ingen grunn til bekymring- musikk av Tom Jones kan rett og slett ikke være dårlig, og "Mama told me not to come" er definitivt verdt de usle pundene jeg ga for den.

Åpner døren, trer inn- og jammen har jeg ikke fått pakke og kort! Presangen var fra onkel Øyvind og tante Turid, julekort fra mamma og paps (latskap, altså, ikke å skrive pappa), og så et aldeles nydelig julekort fra Ida.

Ingen kommentarer: