onsdag 10. desember 2008

Kan noen gi meg en hjerne som forstår seg på matematikk?

Nå har jeg gjort matte i ett sett siden jeg sluttet på skolen (14:40, viktig viktig). Jeg satt i en time med Mrs. Berry som synes jeg var flink som klarte 25*5 i hodet, og alt jeg gjorde riktig kommenterte hun med "I just find it amazing that you're doing maths in a different language- I find it difficult in English!" Nåvel, hun er supersøt da.
Jeg satt også og gjorde matte med Vicky og Moritz, så gikk jeg hjem og gjorde enda mer matte, og nå blogger jeg fordi jeg er så drittlei av alle formlene jeg må huske og alle de dumme ordene som selv ikke Mrs. Berry kan uttale.
Nå må jeg tilbake til oppgavene mine, legger ved noen screenshots så dere kan føle medlidenhet med meg. Det trenger jeg.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fra Maartine:D
uufff...jeg skjønner bare ikke en drit av det der ass...føler meg helt dum nå!:D

Anonym sa...

de derre va jo klart som blekk.
e de oppgavene laget slik at du noen gang kommer til å trenge di seinere i livet?