mandag 15. desember 2008

Min nye favorittbutikk

På veien hjem stakk Andrew og jeg innom Canterbury Rock, som nå har fått status som verdens tøffeste butikk. Glem alt om h&m og Vel, butikk er kanskje en overdrivelse, 20 kvadratmeter er litt lite, men du, så søt den var! Butikken, om jeg kan kalle det det, er en platesjappe som har alt. Seriøst. Alt du kan tenke deg av musikk finnes der (vel, det jeg definerer som musikk...). The Beatles, The Doors, Elvis Presley, The Kinks... jeg kommer garantert til å svi av en god del penger der inne, men det er jo så billig! Rundt to pund (20 kroner) for en CD, hallo, man kan ikke forlate et slikt tilbud. Dessuten var mannen bak kassen hyggelig. Tenker å kjøpe noe der bare fordi han var hyggelig (okei, jeg er nødt til å få meg en godt betalt jobb om jeg skal kjøpe ting fordi butikkeierne er hyggelige).

Dagens sanger:
Matt Green and the Undead Machine- Red light eyes
Iron and Wine- Each coming night
Tunng- Song of the sea
Jack Johnson- Breakdown
Chairlift- Bruises
Ingrid Olava- Only just begun
Kevin Steinman- I wish

I morgen får jeg matteprøven min igjen. Kan ikke si jeg gleder meg noe særlig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjekt at du har funnet en "likandes" butikk.. Vi har en gammel platespiller hjemme, her kan du spille gamle plater...Lykke til med matten:) hilsen ma