torsdag 25. desember 2008

Happy Christmas!

I forgårs dro Mira og jeg til Ashford hvor vi etter mye om og men møtte Maia, Linn Elise, Susanne, Charlotte og Amanda. Vi dro til Designer Outlet og spiste det verste måltidet jeg noen sinne har spist på en julaften- panini og sjokoladekake som gjorde meg kvalm. Hurra for Cafe Nero, liksom. Etter en del sulling rundtom satt vi oss på en restaurant/bar og drakk te. Hallo, julaften.
Maia og meg
Da vi kom hjem, trodde vi at vi skulle åpne vår "tree present", de får nemlig lov til å åpne én presang på julaften, og resten dagen etter. Litt som at jeg alltid får åpne én presang om morgenen og resten etter pinnekjøtt og multekrem som jeg ikke liker. Men hei, Mira og jeg fikk ikke åpne en presang. Vi fikk pepperkakehus!
I går ble jeg vekket klokken tre minutter over åtte, åpnet presanger (takk, alle, det kommer takkebrev!), snakket med mamma og drakk champagne (eller, appelsinjuice, siden vi ikke har lov til å drikke alkoholholdige drikker). I totiden sto Christmas dinner for tur- det var herlig! Resten av dagen gikk med til Wii, telefonsamtaler med mamma og spise sjokolade (vel, jeg var for mett til og egentlig ha noe lyst på sjokolade). I dag gikk vi tur og prøvde å finne skulpturer som rett og slett ikke eksisterte, og senere så vi Mary Poppins. Gotta love the English Christmas!

2 kommentarer:

Runa sa...

Hi hi. Det var en rar julaften. Men fint pepperkakehus du hadde fått! Og Mary Poppins er alltid gøy!

Sara sa...

det var annerledes :D men hørtes koselig ut også da! høres ut som du har det koselig i england, alltid morsomt å lese bloggen din :D
hilsen Sara<3