lørdag 6. desember 2008

Sjokoladekake til lunsj? Ja takk!

Sånn ser det ut i Cherry Drive klokken ti om morgenen

Jeg hermer etter Maia og skal dedikere et blogginnlegg til usunnhet. England er en eneste stor fristelse om du liker sjokolade (noe alle som kjenner meg vet at jeg gjør!). I går var jeg i byen med Charlotte, og gjett hva vi spiste til lunsj? Frappuchino (med krem), panini og sjokoladekake. Dessuten dro vi på kino etterpå, og man kan nesten ikke gå på kino uten smågodt. Men det er tross alt desemeber, da, og i tillegg var det lørdag. Det er så sykt vanskelig å la vær- herlighet, det koster rundt fem kroner for en sjokolade. I januar er det full skjerpings. Jeg lover.

Som sagt var jeg på juleshopping med Charlotte. Det var skikkelig koselig- vi pratet i ett sett, og så gikk vi på kino og så "Four Christmases". Store, gode seter som vi betalte ekstra for, selvsagt. Filmen var ganske typisk amerikansk, dog morsom- spesielt da Brad (hovedmannen i filmen) sin bestevenn avslørte heller intime detaljer om sitt sexliv med Brads mor. "You know, your mother is a very sexual human being!" Uff.
Litt vanskelig å se, kanskje, men det står "Premier". Hurra!


Da jeg kom hjem, var huset dekorert til jul! De begynner med sånt litt tidlig her borte, jeg synes i alle fall det, jeg er jo vant til å pynte juletreet på lille julaften!
Og nå er High Street virkelig pyntet til jul!
Det er det koseligste du kan tenke deg.
Nesten i alle fall. Bård er koseligst uansett.

I dag har jeg vært flink pike og øvd til biologiprøve. Og gjort kjempemasse matematikk. Jeg føler meg så flink. Og så har jeg stresset veldig med iPoden min. Jeg får ikke til å legge innpå nye sanger, det kommer ikke opp noe "Min iPod" i iTunes eller noe. Panikk? Ja. Om noen kan hjelpe meg blir jeg veldig, veldig, veldig glad.

1 kommentar:

Sara sa...

hei!hvordan går det med deg?Nå fant jeg jaggu meg bloggen din å ( kanskje litt i seneste laget)så får følge litt med da :)Jeg skal skrive et brev til deg jeg :)Håper at alt er vel i england, og må takke for en fin sommerferie!Før-juls-klem fra sara