mandag 29. desember 2008

Beatleskalender, Australia og London

Julepresang fra Maia. Nå gleder jeg meg til 2009, så jeg kan ha disse lekre mennene på veggen hele året. Det blir bra. Lørdag møtte jeg henne og Doverjentene i Canterbury for litt shopping, og kino med Charlotte. Vi så Australia. Anbefaler filmen, men ikke på kino. Den varte i tre timer! Søt var den, da, og jeg kjøpte et skjørt og et par sko. Nyttårsforsett: bruke mindre penger.

Senere på kvelden kjørte vi til London, hvor vi så juledekorasjoner. I mine øyne er Lagunen finest, men snømennene i Carnaby Street får andreplassen. Garantert. Søndag spiste vi middag hos Andys foreldre, som er skikkelig søte. Nyttårsforsett nr 2: utvide ordforrådet mitt, "søt" skal strykes. I dag gikk jeg og Mira til byen og møtte Aidan, Kate, Karina og Lamorna og drakk hot chocolate på Coffee and Corks. Og så har jeg gjort lekser. Nyttårsforsett nr 3: skjerpe meg på skolen. Og null sjokolade. Urealistisk (det er tross alt meg), men om jeg ikke prøver går det aldri bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres bra ut med nyttårs-forsettene! London er jo fin i julepynt... ma:)

Anonym sa...

Londoooon :D
Så Akkurat det samme dagen før eller to dager før nyttår :D
Har bilder på facebook.
Deilig å se London igjen. Vil tilbake snaaart :)