fredag 5. desember 2008

Gratulerer til superpappa...

...som har blitt avdelingsleder. Jeg er ganske så stolt av deg, papsen, langt langt inne.
Siden sist har jeg fått et tonn med lekser, som jeg på mystisk vis får gjort selvom jeg ikke gjør dem. Eneste er et stygt essay i TOK og en biologiprøve jeg ikke liker særlig godt. Jeg har også postet presang til Bård, lest ut "no time for goodbye" (anbefales!), sovet og ikke blitt skikkelig frisk. Nesen har rent i to uker nå, og jeg hoster ganske mye. Hvorfor meg?!?
I dag hadde jeg forresten biologipresentasjon; alene, selvom det egentlig ikke var meningen. Mr. Webster sa jeg var flink som tok halve presentasjonen på sparket. Etter skolen hadde jeg russisk, jeg føler meg faktisk litt flink som kan snakke (vel, snakke og snakke...) på fem forskjellige språk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry again. :(

Five? Norwegian, English, Chinese, Russian, probably German, and..?

Steen

Sandra sa...

Well you just listed them.
Norwegian, English, German, Chinese and Russian. And I can say "what's your name?" and "My name is Sandra" in Spanish and French.

Anonym sa...

Tusen takk Sandragull....jeg er veldig stolt av deg og. Ikke bare langt inne, men også utenpå og hele tiden.

Paps ;)

Gina sa...

Hei!
Jeg er bare en random person som kom over bloggen din i min evinnelige jakt på nye Englandblogger. Jeg skal selv til England nå til høsten og jeg vet ikke helt om jeg gleder meg eller ikke :S Tror egentlig det blir bra :P Uansett, grunnen til at jeg går til denne litt creppie (ja det er et ord!) handlingen å kommentere random menneskers blogger er at jeg digger at du lærer russisk! Jeg går på Katta i Oslo og har hatt russisk i snart ett år! Utrolig gøy å kunne lese det du skriver på det kyrilliske alfabetet! Og jeg kan alle ordene du kan! Pluss litt mer *skryte*
Привет! Меня зовут Gина. Мне 16 лет. Bare sånn for å bevise det :P Uansett, håper ikke du syns dette er så altfor creepy! Liker bloggen din btw =D