søndag 30. november 2008

Første tirsdag i desember

Tenk, da, det er allerede desember og ikke lenge til jul! Og jeg begynner endelig å bli frisk- det var på tide, jeg hater å være syk. Siden sist har jeg postet julekort til Julie, blitt positivt overrasket over resultatene jeg fikk på to engelskessay, gjort masse matematikk og tilogmed fått klistremerke for gode mattelekser. Dessuten hadde jeg biologi i går, hvor Christines hånd begynte å ruste (igjen). Jeg lurer på om rusting kan smitte. Jeg har ikke særlig lyst på grønne hender.
I dag hjalp jeg til på Blean Primary School, hvor jeg faktisk snakket norsk med en liten jente. Hun var supersøt, og jeg fikk vite at moren hadde gått på skole i Halden. Alt hva man lærer på en barneskole. Apropos lære- jeg har totalt glemt hvordan man deler uten kalkulator! Mr. Hunt ville se hvordan vi delte i Norge, og jeg sto der i noe som føtes i fire timer, før jeg husket det. Det var såvidt. Dessuten er jeg litt trøtt i dag. Jeg skylder på Bård. Eller mest meg selv, da. Men tenk. Hadde du likt å legge på røret når du ikke har hørt kjærestens stemme på flere uker, kanskje?

1 kommentar:

Anonym sa...

Koselig blogg du skriver.. Håper desember blir en koselig måned for deg der borte! hilsen ma:)