søndag 23. november 2008

Surprise!

I går tok jeg og Mira toget til Ashford, ettersom Linn Elise og Maia arrangerte overraskelsesparty for Susanne. Det var så kjekt å se jentene fra Ashford og Dover igjen, spesielt Maia, som jeg ikke har sett på evigheter. Til sammen var vi vel femten stykker, både engelske, norske og danske, og det var kjempekoselig. Litt bryting av reglene ble det jo, men det er vel ikke så farlig. Man skal leve i nuet, ikke sant? I tolvtiden så vi "Accepted", en film som faktisk var ganske artig. Vi planla å se Jerry Maguire også, men det var umulig å holde seg våken. Til min store overraskelse var det faktisk ganske behagelig å sove på gulvet- det kan ha sammenheng med at jeg var ganske døsig- jeg liker ikke hodepiner, sånn at det er sagt.
(jeg tror jeg lar vær å legge ut bilder, i tilfelle sjefen leser bloggen min, noe jeg ikke hadde blitt overrasket over om det viste seg å være fakta)
Da jeg våknet i morges var hodepinen enda verre, og jeg er kjempededd i desen. Hvorfor skal immunforsvaret mitt plutselig svikte nå, jeg som ikke har vært ordentlig forkjølet siden tiende klasse? Jeg har tilogmed begynt å ta ettermiddagslurer, noe jeg bare gjør når jeg er skikkelig, skikkelig sliten. En annen ting- DET SNØDDE i morges! Det var så utrolig koselig!

1 kommentar:

Ida sa...

heihei!

Takk for kommentar. følger litt med på bloggen din, jeg også. Synes det er så spennende å lese om hvordan andre utvekslingsstudenter har det her borte. :) hmm.. hvordan jeg fant ut at jeg ville til England? har egentlig alltid hatt lyst til å dra hit, hadde nesten en liten "obsession" med England. :P Dessuten så er det ikke så langt unna. Er derfor ikke helt umulig å få besøk av venner/familie en helg eller to:) Hva med deg? Trives du i Kent?