fredag 7. november 2008

Dagens fangst



Ja, da jeg kom hjem fra skolen i dag var det tre (!) brev og en pakke til meg. Pakken var ikke av det mest spennende slaget, sett bort fra bamsen min. Som jeg har savnet ham! Brevene var fra Eileen, mamma og Victoria. Ææh, jeg savner henne!
Skoledagen gikk faktisk veldig bra, om du ser bort fra at jeg var kjempetrøtt (men hvem kan legge på når Bård snakker til deg?) og at jeg begynner å få gnagsår i håndflatene. Jeg skylder på krykkene. Jeg hadde biologipresentasjon, som faktisk gikk ganske ok. Eller. Han sa jeg var kjempeflink, men jeg vet ikke om han sa det fordi han følte medlidenhet med meg.
I film fikk vi tilbake et essay, som jeg fikk B+ på. Jeg ble temmelig fornøyd.

I morgen bærer det til Woodhenge, Stonehenge og Bath. Og jeg vil ut på løpetur!

Ingen kommentarer: