onsdag 12. november 2008

Furry clovers og ABBA

I går hadde jeg en meget spennende biologitime. Christine og jeg kastet jernpinner formet som et kvadrat rundtomkring, og telte "furry clovers". Jeg vet ikke hva vi egentlig lette etter, men jeg tror ikke noen av de andre visste det heller. Det var i grunn ganske morsomt.
I TOK pratet jeg med George- som faktisk kan norsk, og skal gi meg en CD han og bandet har spilt inn. Bra. Dessuten fikk jeg B på en presentasjon i engelsk. Vel, hva kan jeg si? Masse forbedringspotensiale!

Da jeg skulle skrive blogg i går, forsvant internett. Hva er det for noe?!?

I dag, i free lesson, fant jeg meg selv i en gruppe med gamle damer- østerrikere på tur i England! De var egentlig lærere som ville se hvordan IB- linjen er, og siden I'en står for internasjonal, syntes Mr. Jeffries at en norsk jente var et passende utstillingsobjekt. Huff, det høres helt forferdelig ut. I bunn og grunn var det ganske kjekt. Jeg var ikke alene, både Gwen (fransk) og Jonas (tysk) var der og smilte sammen med meg.
I lunsjen snakket vi om utseende og nasjonalitet. Alle de andre var enige i at jeg ser ut som en ekte nordmann/kvinne. Som Oliver sa: det er noe med kinnbeina og nesen. Bård ser visstnok ut som et ABBA-medlem.
ITGS gikk som vanlig- faget blir mer og mer meningsløst for hver dag som går. Det er ganske kjekt- en fin anleding til å lese Pondus eller spille Map Puzzle. Hurra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I always smile when I see my name amongst all these crazy Norwegian words. og og og. *laughs*
-Steen

Sandra sa...

Haha, did you understand what I was writing about? :D

Anonym sa...

Probably no idea at all. Something about furry clovers; I'm sure it was hilarious. jaja og og og. ^^
-Steen

(OGGY OGGY OGGY)