torsdag 6. november 2008

Krykker er ikke gøy

La meg bare gjøre en ting klinkende klart: når jeg er ferdig med krykkene, kommer jeg til å ha armmuskler i verdensklasse. Krykkene fulgte meg til skolen i dag, noe jeg ikke satte særlig pris på. Gnagsår i hendene begynner jeg også å få. Hvorfor meg?!?

I free lesson fikk jeg selskap av Tim, som har brukket håndleddet. Sammen er vi sterkere! Og så gjorde jeg en del lekser, faktisk. Hvor flink er ikke jeg?
Deretter hadde jeg engelsk og kinesisk. Kinesisk blir faktisk bare kjekkere og kjekkere. Jeg kan si at jeg liker sjømat, telefonnummeret mitt, pluss at jeg kan fortelle hvor mange rom det er i huset mitt. Wo xihuan Ian (det er meningen at det skal være noen apostrofer der et sted, men jeg finner dem ikke på tastaturet). Den som klarer å finne ut hva det betyr, får et blogginnlegg dedikert til seg selv.
I dag har jeg også sett filmen "bedknobs and broomsticks". Den var utrolig søt! Definitivt en film du må se dersom du er syk eller bare har lyst til å se en film som får deg i godt humør.

1 kommentar:

Mira sa...

"Jeg liker/elsker Ian!"