onsdag 5. november 2008

Jeg er flink til å gå

Så var det tilbake til striskjorte og havrelefse... vel. Første skoledag etter ferien var ikke etterlengtet, men den måtte jo komme en dag den også. Free lesson, film og TOK var en ganske fin og mild start, faktisk. I film studies hadde vi en praktisk time- vi filmet! Jeg følte meg stokk dum da jeg måtte gå ned noen trapper tjue ganger, men Mr. Gout kommenterte "oh, there's some nice walking in that scene". Haha, tenk det, jeg er flink til å !

Jeg gikk hjem fra skolen sammen med Afua, som er en skikkelig søt jente.

Så var det tid for en løpetur, som jeg virkelig ønsker at jeg ikke løp. På vei tilbake eksploderte noe inne i det venstre kneet mitt, og jeg måtte hinke hjem mens tårene trillet. Muligheten for at det blir krykker i morgen er tilstede. Jeg kan ikke si jeg gleder meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

"On the way back something exploded inside the left my knee"

I didn't know it was THAT serious. *Takes cover*
-Steen