lørdag 29. november 2008

Gratulerer med dagen, mamma! Pluss sykdom, open evening og Frankrike

Mamma har bursdag i dag, så jeg tenkte jeg skulle begynne dagens innlegg med en liten hilsen til henne. Gratulerer med dagen, som sagt skulle jeg gjerne ringt, men stemmen er litt rusten.
Jeg har ikke blogget på en stund, grunnet forkjølelse og total slapphet. Mandag burde jeg ikke gått på skolen, men jeg hadde jo matte, litt kjipt å miste en mattetime. Da jeg kom hjem sovnet jeg, og sånn kort sagt ble jeg hjemme både tirsdag og onsdag, hvor jeg tilbragte mesteparten av tiden i drømmeland. Jeg trodde jeg var frisk, så jeg ruslet til skolen torsdag (igjen, jeg ville ikke miste en mattetime og en kinesisktime), men da dagen var over var jeg totalt utslitt. Jeg var faktisk så sliten at jeg ikke orket å gå hjem for og så gå tilbake igjen, ettersom jeg skulle hjelpe til på Open Evening senere. Jeg spiste tesco-rundstykker sammen med Moritz, jeg vet det ikke var særlig til middag, men så hadde jeg ikke så mye matlyst heller. Da kvelden kom, hjalp jeg Mrs. McArthur (kinesisklærerinnen min)- det var faktisk veldig koselig, og jeg ble litt kjent med noen elever i year 13.

Fredag morgen ble vi vekket kvart på seks av en heller stresset Sam: "få på dere klær, bussen deres går om femten minutter!" Jess, vi skulle til Frankrike/Belgia og hadde forsovet oss. Jeg hev på meg klær (takk for at jeg er såpass organisert at jeg alltid har morgendagens klær liggende ved sengen), kontaktlinsene tok jeg på i bilen, og heldigvis rakk vi bussen. Vi så skyttergraver fra første verdenskrig, cementries og kjøpte belgisk sjokolade. Det var kjempekoselig.
Beklager bildekvaliteten,
men jeg glemte kameraet mitt hjemme,
så bildene er tatt med mobilen.
I dag fikk jeg pakke- hurra! Jeg visste egentlig hva som var inni, men pakker er alltid koselig. Mamma syntes så synd på meg som ikke skulle få pakkekalender, jeg som har hatt det i alle år (og jeg har tenkt til å ha det når jeg blir voksen også, selvom jeg må kjøpe presanger til meg selv), så hun sendte noen pakker. I tillegg sendte hun med Centersjokolade og Curamed (som jeg trenger, stemmen er nesten forduftet). Har ikke jeg verdens søteste mamma?Jeg har også skrevet julekort, noe som fikk humøret til å stige betraktelig. Tenk, jeg skrev julekort! Jeg trodde aldri jeg skulle gjøre det før jeg fylte tredve, minst, jeg har alltid sett på det som en mamma-ting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for fin bursdagshilsen! Teen var faktisk kjempegod... ma:)