fredag 21. november 2008

Diktanalyse er ikke gøy

I første time, engelsk, fant jeg meg selv i å skrive en tresiders diktanalyse fordi engelsklæreren vår syntes vi trengte øvelse til eksamen. Det er jo vel og bra, men jeg klarer ikke å skrive diktanalyser! De som kjenner meg vet at jeg ikke har evnen til å se en dypere mening med dikt- hva om forfatteren skrev diktet i et øyeblikk av mange følelser, og ikke hadde noen political message eller mente å skrive diktet i en spesiell tone? Vel, jeg kom meg igjennom det, men så sto biologi for tur. Det var i grunn ganske morsomt, Christines hånd begynte på mystisk vis å ruste- seriøst, den var grønn. I siste time hadde jeg film, åh, det er så kjekt med film!
Etter skolen hadde jeg russisk- nå kan jeg si "god morgen" og "god kveld". Jeg føler meg så smart når jeg kan si ting på russisk.

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm sorry lol, Google translator made absolutely no sense for this one, but I can see my name. So, naturally, I'm immensely curious. Translate please, oh mighty Norweegie?
Steen