mandag 10. november 2008

Det regner

Selv om jeg ikke synes "regnet" her borte er noe å skryte av. Man trenger såvidt paraply! Jeg skjønner ikke hva de klager over. Når man er vant til bergensregn blir alt annet ganske ynkelig. De avlyser faktisk hockeytreninger fordi det yrer litt! Det er nesten morsomt. Hvor mange ganger har ikke jeg løpt rundt Skranevatnet på klink is, fordi "litt frost" er ingen grunn til å ikke varme opp før håndballtrening?!? Det eneste problemet er at skoene mine ikke er vanntette (ettersom hele sålen er totalt nedslitt), så sokkene mine var mørkeoransje da jeg kom hjem.

Jeg hadde matematikk i første time i dag, deretter ITGS (hvor Oliver og jeg oppdaget et program på dataen kalt "virtual sex education". Det er det latterligste jeg noen sinne har sett), og i siste time hadde vi film. Vel. Læreren var ikke der, så vi prøvde å lage en tidslinje for en film vi skal lage. Det gikk ikke så veldig bra.

I dag har jeg også skrevet et fire siders brev til Victoria. Jeg begynte å le for meg selv da jeg tenkte på hvordan foten til Aase alltid hang fast i kateteret, vel, jeg ler fremdeles. I grunn savner jeg tiende klasse. Klassemiljøet var så ufattelig bra! Og så kom jeg til å tenke på alle rundene jeg gikk, alle gangene jeg og Victoria gikk mot Spar og tilbake igjen- bare for å ha en liten pause. Dessuten var det så enkelt, når jeg tenker tilbake på den faglige delen.

Mamma ringte i dag, og jeg fikk snakke litt med Kristian. Lille søte lillebroren min som ikke alltid er like søt, men jeg savner ham likevel. Og de heller tvilsomme kjeksene han baker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

You found the sex ed thing! Did you get onto the visual explanation? :D
-Steen

Sara sa...

Sandra :D virker som du har det bra i england! er kjempe gøy å lese bloggen din :D