mandag 8. desember 2008

Se så fine vi er

I dag har Bård og jeg vært sammen i ett år. Superbård. Som jeg savner deg!

Våknet fem over halv åtte, litt senere enn vanlig, men kom meg til skolen i tide i alle fall.
Selvom togskinnene var superglatte og en liten jente skremte meg noe fryktelig. Herlighet, der går jeg i min egen verden og hører på Sigur Ros, så bare popper det en liten jente opp i vinduet jeg gikk forbi. Det var like før hjertet stoppet. Hvertfall, så hadde jeg matematikk (Mrs. Berry behandler meg fremdeles som om jeg ikke forstår noenting og blir alltid overveldet når jeg kan svare riktig- "bless her", som de sier her borte), ITGS og film.
Jeg er nødt til å hive de svarte Converse-skoene mine nå. Jeg har gnagsår UNDER føttene fordi sålen er så tynn, det er som å gå på sokkelesten. Det gjør faktisk ganske vondt. Men samtidig vil jeg ikke kvitte meg med dem- jeg har blitt så glad i dem!
Ble litt inspirert av Charlotte, så jeg skal lage en liste over sangene jeg hører mest på (ifølge iTunes, da):

Susanna and the Magical Orchestra - Love will tear us apart (60 ganger i løpet av desember)
Jose González - Heartbeats
Coldplay - Lost!
Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly
Coldplay - I will try to fix you
Kings of Convenience - Gold in the air of summer
Thomas Dybdahl - A love story
Thomas Dybdahl - Adelaide
Thomas Dybdahl - Dreamweaver
Coldplay - Cemeteries of London
Fredrik - Alina's place
Glen Hansard & Marketa Irglova - If you want me
Beirut - A Sunday smile
Beirut - St Apollonia

2 kommentarer:

Runa sa...

Hei hei! Superfint bilde! Gratulerer med dagen:) Jeg ogsaa hoere kjempemasse paa Susanna. Hun er saa nydelig. Jeg er i Quebec som utvekslingselev ja. Hvor i England er du? (Kunne sikkert ha lest litt mer paa bloggen din for aa finne ut av det, men jeg har litt daarlig tid naa, je m'exscuse.)

Runa sa...

Ha ha, ja! Jeg føler meg som en ekte blogger nå altså, som kommenterer frem og tilbake og får meg andre bloggevenner. yesss. Canada er det mange grunner til. Har du en mailadresse i stedet? Eller jeg kan skrive et brev til deg, om du vil. Jeg vet i hvert fall at jeg blir veldig glad hver gang jeg får noe i posten her. Hihi.