tirsdag 9. desember 2008

Kan man fange damp med hendene?

Da jeg gikk til skolen i dag så jeg to jenter som sto på fortauet og prøvde å fange damp fra bilen. De må være de søteste jentene noen sinne- i femårsalderen med musefletter og skoleuniform (så kaldt det må være!). Biologitest slapp jeg heldigvis unna, etterson det skulle være rehearsals and carol service. Vi må ta den neste uke, da, men det gjør liksom ikke noe.
TOK var ganske, vel, jeg skal være snill... kjedelig. Dønn kjedelig. Herlighet. Det får da være grenser for hvor mange spørsmål man kan stille om "how can we challenge history?". Etter lunsj gikk (nesten) hele Barton Court til Canterbury Cathedral, carol service er tingen. Jeg satt med Haydn og Sefverl, og selvom vi ikke ante hvor i sangen vi var, ble det ganske morsomt.
Da jeg kom hjem ventet det julekort fra farmor, åh, det var så koselig! Og mamma eller pappa, dere må si til henne at jeg savner henne. Og så fikk jeg kort fra Bård (var ikke så veldig julete, så jeg kan ikke kalle det et julekort). Det var dagens høydepunkt. Apropos Bård. Mamma/pappa, dere må skrive at det er greit for dere at Bård besøker meg (herlighet for noe styr!). Takk på forhånd.
Ellers i dag har matematikken prøvd å ta kvelertak på meg. Jeg er helt seriøs! Og så er jeg overbevist om at de som lagde boken vet hvem jeg er, hater meg og prøver å drepe meg. De er ufattelig utspekulerte når man tenker over det- ingen vil tenke at matteboken var grunnen til det mystiske dødsfallet. Tro meg, om man hadde slått en i hodet med den boken hadde vedkommende gått i koma umiddelbart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Det var flotte innlegg. leste alle de 3 siste nå...Ja, du kan være trygg på at vi skal søke om at Bård kan besøke deg!! ma:)

Anonym sa...

er det no eg skal fortelle deg at eg ikke har matte i år?

Sandra sa...

Om du vil jeg skal slå deg i hodet med matteboken (murstein) min, så værsågod. :)