torsdag 11. desember 2008

Nå er jeg sliten, altså!

I dag hadde jeg som sagt matteeksamen, og jeg tror jeg har gruet meg så mye at jeg har mistet alt jeg har av energi. Jeg følte prøven var helt grusom, og har sånn panikkfølelse for at Mrs. Berry skal si jeg ikke er flink nok for Standard level og må gå ned til Studies.

Før prøven spiste jeg julemiddag i kantinen, det var rett og slett supert. Da prøven var overstått løp vi rundt og prøvde å finne Mr. Gout så vi kunne lage film, helt til jeg og Haydn følte oss smarte og så beskjeden han hadde skrevet til oss. Christine, Haydn, Mira og jeg lagde film, jeg tror faktisk resultatet kan bli bra. Den kommer såklart på youtube når den er ferdig redigert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir spennende å se filmen.Skal hilse fra pappa og si vel overstått eksamen! :)