fredag 31. oktober 2008

Alle gode ting er fire, med litt hjelp fra Andy. Og Halloween.

I går var vi på skyting med explorers-gruppen til Andy. De tre første gangene presterte jeg å bomme hver eneste gang, noe som er en slags bragd i seg selv. Jeg er ganske imponert over at noe slikt er mulig. Heldigvis var jeg ikke alene. Den fjerde gangen hjalp Andy meg, og da traff jeg både 8 og 9- det er da rimelig bra, er det ikke?

I dag våknet jeg alt for tidlig- da jeg slo på mobilen, viste den 07:53. Hva er det for et tidspunkt å våkne på? Bare glad for at jeg klarte å sovne igjen. I løpet av dagen dekorerte vi gravsteiner og gresskar, Halloween er stort i England også. Alice, Mira og jeg gikk "trick or treat", noe som var en ganske ny opplevelse for meg. Sist gang jeg gjorde det, var jeg rundt ti år og fikk kjeft fra gamle damer som mente at Halloween var noe tull. Harmoniske barndomsminner, ikke sant?

Vel. På tirsdag har jeg vært vekke i ti uker, noe jeg synes virker helt urealistisk. Det er så rart!
Og jeg snakket med papsen i dag, noe jeg faktisk har savnet, tro det eller ei. Ja, pappa, jeg savner de dårlige vitsene dine!

2 kommentarer:

Anonym sa...

savner deg veldig, men hva mener du med dårlige vitser? paps:)

Sandra sa...

Vel... selvom jeg ler av dem, betyr det ikke at de er morsomme. ;)