tirsdag 28. oktober 2008

Ferie!

Siden sist jeg skrev, har det faktisk skjedd en del.
Onsdag og torsdag gikk unna i en fei, og så var jeg veldig klar for ferie!
Fredag formiddag skulle jeg egentlig svømme med Andrew, men det var stengt, så vi gikk i byen og jeg kjøpte presanger til Bård. Hihi.
Fredag kveld spilte vi Scrabble- og det var da det skjedde. Pusteanfallene jeg har slitt med, bestemte seg for å returnere mens vi spilte. Heldigvis gikk det fort over.

Lørdag hadde Alice, Mira og jeg filmkveld med popcorn og "What happens in Vegas". Den var faktisk ganske morsom. Alice og jeg hadde tenkt å sove på sofaen, men det var alt for trangt, så vi bestemte oss for å være fornuftige og sove i våre komfortable senger.
Søndag bygget vi en "den", rettere sagt en hytte av laken, tepper, dyner og puter. Jeg har ikke gjort det siden jeg var liten og skulle se Teletubbies, så det var riktig artig.

I går var vi i svømmehallen og frøs litt, ettersom det var ganske kaldt. Takk for at de hadde boblebad der. I tillegg kjøpte jeg en bitteliten ting til Bård.
Dagen i dag har jeg for det meste tilbragt på kjøkkenet med Alice- vi bakte både sjokoladekake, muffins og ryddet i alle skapene. Mamma, du bør være stolt. Ingen tok synlig skade av maten vi lagde, noe jeg ser på som stor personlig fremgang.

OG OG OG jeg fikk brev fra Julie! Åh, som jeg savner deg! Jeg leste kortet da vi sto og lagde kake, og jeg skal ikke nekte for at jeg smilte litt ved tanken på den tikilos vaffelkaken vi lagde. Jeg kan også tilføye at jeg savner timene vi slo ihjel på kontoret/"personalrommet" med å lage fine tegninger. <3

Til deg, mamma: hva ønsker du deg til bursdagen? Og til pappa, dersom mamma sier "at du ikke får flere anfall": hva ønsker hun seg?

1 kommentar:

Anonym sa...

hihih, alltid gøy å lese innleggene dine. ser/høres ut som du har det gøy.

du har en fantastisk morsomm måte å ordlegge deg på. du burde begynne med sjonalistikk, eller noe slikt sånn at eg kan lese flere innlegg i fra deg i overskuelig fremmtid... ler hver gang

Andreas S