onsdag 8. oktober 2008

Look at me, I'm Sandra Dee

Tenk det. Jeg har gått på Barton Court en god stund nå, og først i dag innså Dan (i filmklassen min) at jeg faktisk heter det samme som Sandra Dee i Grease. "You actually look a bit like her as well- the hair and the eyes." Derfor tilbragte han store deler av free lesson-en med å synge "look at me, I'm Sandra Dee" for meg.

Og HIPP HIPP HURRA for meg og Bård. Vi har pr dags dato vært sammen i ti måneder. Hihi. <3

I dag hadde jeg film, free lesson -hvor jeg var flink og gjorde matematikklekser med Andrew- og ITGS- jeg mener ITBS. Jeg leste for det meste Pondus og Nemi i sistnevnte, hysj hysj.

Jeg har også vært flink og sportslig, jeg har nemlig jogget i en og en halv time med Alice! Hun er den søteste jenta du kan tenke deg.
Og kjære pappa- jeg postet presangen din i dag. Du får ikke åpne den før neste fredag! Du får heller ikke lov til å lese utenpå den, ettersom jeg måtte skrive hva den inneholdt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hallo! tror du at pappa klarer å la være å åpne presangen? Jeg tenker jeg gjemmer den på et trygt sted! ma:) PS. har ventet på den med Sandra Dee....