torsdag 9. oktober 2008

Ett brev, to jeg-er-tom-for-ideer og tre stappfulle handlevogner

I dag hadde jeg kinesisk. Det er den kjekkeste timen jeg har hatt på lenge! Men jeg skal ikke nekte for at det var deilig med pause.
Da pausen var over, skulle jeg ha film, men andre krefter ville det annerledes. Brannalarmen ringte. Det var såklart bare øvelse, men jeg skulle ønske øvelsen kunne vært etter lunsjpausen, ettersom jeg har matte da. Vel, matematikken i dag var ikke så alt for ille, for det meste var det sigma notation, som jeg faktisk skjønte. Hurra!

Jeg kom hjem i strålende humør, som ble forsterket av et brev fra Bård. <3
Humøret ble enda bedre da vi (Sam, Andy, Alice, Becky og jeg) dro på shopping. Jeg vet ikke hva som skjedde, men da vi skulle betale, var det ikke én handlevogn- det var TRE!
Da vi kom hjem, lagde jeg hatt/maske til åpningsparaden jeg skal delta i på lørdag. Jeg kan si det enkelt- det er langt fra det beste jeg har laget.

I morgen skal vi på speidercamp, så det blir ikke blogginnlegg før søndag, evt mandag. Jeg ser faktisk frem til å hjelpe til, jeg har ikke vært på speiderleir siden... fjerde klasse, tror jeg, så dette blir bra. Stort smilefjes.

Jeg oppfordrer herved alle til å komme og se på åpningsparaden!

Ingen kommentarer: