mandag 6. oktober 2008

Hvem vant? VI VANT!

En stund siden jeg har skrevet nå, uvisst hvorfor. Jeg tror blogge-humøret mitt har vært dårlig.

Vel. Fredag var det skole, helt ok, egentlig. Biologien forvirret meg (om mulig) enda mer.
Lørdag var vi en stoor gjeng i byen. Det var kjempekos, vi var på Lazer Planet og VANT gamet. Hurra! Vi ser bort fra det faktum at motstanderne var mellom syv og tolv år gamle.

Vi dro på Starbucks og feiret seieren, noe som var virkelig koselig. Bastian ville se på mobilen min, og snill som jeg er, lot jeg ham gjøre det. Hans første reaksjon på bakgrunnsbildet mitt var "oh, is that a famous popstar?". Bildet er av Bård. Hihi.

Søndag gjorde jeg... ingenting. Virkelig. Ingenting. Jeg misliker den siste uken på pillebrettet meget sterkt. Leste DaVincikoden og så Harry Potter. <3

I dag har jeg vært flink jente og løpt på tredemølle. Seriøst. Den er blitt en av mine beste venner her borte.

Ingen kommentarer: