mandag 20. oktober 2008

Sleepover og power cut

Denne helgen har vært utrolig kjekk. Fredag var det sleepover hos Christine. Film, sjokolade, sherbet lemons og pizza- lekkert! Lørdag handlet jeg meg en sårt etterlengtet veske. Neste ting på listen er sko, ettersom jeg faktisk ikke får på meg mine høyt elskede svarte All-Star-sko. Jeg er dypt deprimert.

Lørdag og søndag gjorde jeg egentlig svært lite. Tre jenter fra utvekslingsgruppen vår bodde hos oss, ettersom deres vertsfamilie var i Florida. Kjekt å se dem igjen!

Til min store glede har jeg funnet en strålende joggeløype. Og mamma, jeg løper langs offentlige veier 90% av tiden, så du trenger ikke bekymre deg. De siste 10 prosentene er i en slags park som er stappfull av ekorn og kaniner(!). Jeg skal ta med kamera en dag.

I morges våknet vi av Alice som informerte oss om strømbrudd. Det første jeg tenkte, var "ingen te!" (ja, jeg forventer te hver morgen når jeg kommer hjem også!). Skoledagen gikk ganske greit, med matematikk, ITGS og film. Etter half-term skal vi hjelpe en barneskole med undervisning osv, jeg tror det kan bli ganske bra.

Til alle dere hjemme som sa at jeg forlot regnvær til fordel for enda mer regnvær, tok skammelig feil. Jeg har brukt paraply to ganger hittil, og ytterjakkene mine har nesten begynt å samle støv. Det er faktisk så mildt her borte at JEG- jeg som vanligvis er den frysepinnen- går til skolen klokken åtte om morgenen iført t-skjorte og cardigan. Jeg digger det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott, jeg er beroliget! ma:)
Kunne tenkt meg en tur og sett de kaninene...