tirsdag 7. oktober 2008

I am me

Tirsdager pleier å være en fin dag, men biologitester kan ta knekken på den gladeste optimist. Herlighet! Jeg har egentlig ingen anelse om hva spørsmålene var. Jeg bare skriblet ned noe, og inkluderte kompliserte ord som second trophic level osv.
Resten av dagen var rimelig bra, egentlig. B/B+ på engelskessay, noe jeg ble positivt overrasket over. Hurra!

Hahaha. Ved middagsbordet hadde vi en svært... upassende diskusjon om kjønn og "what's between our legs". Vi kom frem til at vi ikke er mann eller kvinne, men oss selv. I am me.
Jeg er ikke Bårds "girlfriend"; jeg er hans "partner". Og pappa- jeg er ikke gulljenten din, jeg er en PERSON som kan bruke både herre- og dametoalettet uten å bli frowned upon.

Til alle amatører hjemme: SLIK skal man lage kakao! (Takk til super vertspappa. Sjokoladen på pulten er en "Happy Tuesday- present" bare fordi det var tirsdag. Kos.)

Oog. Jeg har bestilt masse portrettbilder av meg selv (haha). Om du vil ha et bilde av en overentusiastisk sjetteklassing i rød genser, kan jeg gjerne sende et til deg.
I retur kan du gjerne sende noen litt mer koselige bilder!
Ettersom mamsen ofte spør om hva jeg savner/ ønsker meg til jul, setter jeg like gjerne opp en liste.
- Freia melkesjokolade
- Bårds/min blå rutete skjorte
- Norvegia hvitost
- BT i papirform- mer som Pondus og Nemi
- de røde skoene mine som er vanvittig smertefulle å gå med
- skinnjakken min
- knekkebrød
- joggebuksene mine

Ja, det var egentlig det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er nå gulljenten min uansett...paps

Ida sa...

Sandra:) Skal jeg sende julegave til deg når det blir jul?:D
Har forresten fått ny blogg:)
bergenserjenta.blogspot.com