søndag 12. oktober 2008

Camping og parade

Så var helgen over, og jeg må si at jeg er skikkelig sliten.
Fredag var jeg supersupersupereffektiv i free lesson'en min, og fikk unnagjort en haug med lekser. Så var det hjem og rett ut i villmarken. Nåja.
Campingplassen var rimelig luksuriøs sammenlignet med det jeg husker fra min egen fortid som speider, og maten var direkte himmelsk.
Da ungene var lagt seg, satt "vi voksne" rundt leirbålet med vodka og sjokolade. Det var skikkelig koselig.

Lørdag ble jeg vekket klokken 06:15 av unger som løp skrikende rundt. Jeg hadde rimelig lyst til å "tell them off", men ettersom jeg ikke har den samme autoritære stemmen som lederne har, lot jeg det være. De er så søte, hvordan kan man bli sinna på dem?
I titiden ble vi kjørt tilbake til Canterbury, hvor jeg løp på tredemølle (30 minutter, papsen!) og var med i The Canterbury Festival opening parade. Det var utrolig kjekt! Da paraden var ferdig, måtte alle flaggbærerne (det inkluderte meg) stå på rad og rekke i noe som føltes som fjorten timer. I virkeligheten var det bare knappe femten minutter.
Andy plukket oss opp, og så bar det tilbake til campen. Leirbålstradisjonen fra gårsdagen fortsatte, og det var herlig.

I dag våknet jeg heldigvis litt senere, jeg fikk æren av å sove helt til klokken åtte! Etter frokost pakket vi ned alle teltene, skadet lillefingeren min og dro hjem. Jeg var flink og løp i hele tjue minutter, jeg klarte ikke mer, fordi kneet mitt var dobbelt så stort som vanlig. Bokstavelig talt.

Ellers vil jeg virkelig anbefale bandet Ludo, for dere som ikke har hørt om dem. De er supre!

1 kommentar:

Anonym sa...

er litt bekymret over sammensetningen "vodka og sjokolade". Håper du likte sjokoladen best! ma:)