torsdag 2. oktober 2008

Norwegians- do they have like, their own language?

Or do they speak German?
Dette spørsmålet fikk jeg fra en britisk gutt i går kveld.
Jeg var med på speiderutflukt, vi kjørte i "toboggans"; om det sier deg mye.
Vel, det er en slags enmanns-bob, på en måte, og det var kjempeartig!
Gårsdagens nedtur besto i en tom håndkrem- hva skal jeg gjøre uten favorittkremen min?
Vel, desperate tider krever desperate tiltak, så jeg klippet den i to. Det var fremdeles litt igjen på innsiden. Om du vil sende et nytt eksemplar til meg, skal jeg sende sjokolade i retur!


I dag hadde jeg free lesson, engelsk og kinesisk. Det var faktisk veldig gøy!
I free lesson byttet jeg iPod med Tim igjen, han har skikkelig mye bra musikk.
I tillegg gjorde jeg (nesten) ferdig engelskessay og et essay om eutanasi.
Ellers har jeg vært på løpetur (flinke meg) med Alice, hun er så søt!
Vi bare jogget og pratet om alt mulig- hun virker mye eldre enn sine 12 år.

I kinesisk sang Mrs. McArthur en sang for oss, og jeg synes den var så fin at jeg måtte skrive den ned:
There are thousands of stars in the sky
There are thousands of fish in the sea
There are thousands of people all over the world
But only one mummy for me

1 kommentar:

Anonym sa...

var en nydelig sang. Nå sang jeg den for pappa!
ma:)