fredag 26. september 2008

CD and DVD madness hvor?

Jeg har ikke blogget på noen dager (beklager, mamma!), ettersom jeg har hatt en sinnsyk hodepine. Heldigvis er den forduftet nå.
Onsdag, da jeg og Mira gikk hjem fra skolen, stakk vi innom en butikk som reklamerte for "CD and DVD madness!". Utvalget imponerte ikke. Fem forskjellige CD'er og kanskje ti forskjellige DVD'er.
Vi har fått venner, og skal faktisk henge med dem i morgen. Kos!
Jeg har virkelig ikke peiling på hvor mange ganger jeg har hørt sangen "I kissed a girl" eller sett filmen "Camp Rock". Jeg begynner å utvikle et svært dårlig forhold til begge.
I dag har vi vært og sett på fyrverkeri i Dover (hyl!). Jeg priser meg lykkelig for at vi ikke møtte min mindre hyggelige eks-vertsfamilie.




4 kommentarer:

Anonym sa...

vist du skal ha CD, DVD, Kasett, BluRay, LP, MiniDisk, SDkort, VHS eller noe som helt sannet fast medie med film og musikk, så må du gå på HMV. har vert innom ett par slike butikker, og en fellesnevner for de alle butikkene, er at de har det mest sinsyke utvalget du kan tenke deg.
fint du har blitt frisk igjen, det er faktisk kjedelig å være sjuk.

Anonym sa...

Hallo!
Hva er det med "camp rock" ?
Hvorfor var det fyrverkeri i Dover?
veldig fine bilder, forresten...

ma:)

Anonym sa...

Dette hørtes koselig ut. Får virkelig lyst til å ta utland selv neste år, av alt det du skriver :-P
Solveig nedi gaten på Skraneflaten :-)

Charlotte sa...

Nå må du gi deg! Send en melding da tulla! Jeg var jo der jeg og.. Jaja..