søndag 21. september 2008

Tilbake til fortiden

I dag våknet jeg med potta tett nese, hals som ikke fungerte og en dundrende hodepine. Hurra!
Etter frokost (grapefrukt) ryddet vi i hagen, noe som resulterte i både snegler, edderkopper og makk.
Deretter bestemte vi oss for å dra til Dover. Skrekk og gru! Hjertet hoppet over et par slag hver gang jeg så et kjent sted, jeg var jo livredd for å se den gamle vertsfamilien min, men heldigvis gikk det bra. Vi så terminalen til tunnelen som går til Frankrike, den var gigantisk! Gleder meg til jeg skal oppleve den på kloss hold, vi skal jo feire jul på andre siden av kanalen. Og så gikk vi litt på "the white cliffs of Dover", det var skikkelig fint. Overraskende nok (?) sovnet jeg på veien hjem, noe som er -totalt- ulikt meg. Nåja.

Familien min er så koselig. Vertsmoren min anbefalte meg å ta et varmt bad etter middagen- og tro meg, det var skikkelig deilig. Nå er jeg halvtrøtt og litt sliten, noe som bare er behagelig. Hodepinen kunne jeg derimot klart meg fint uten.
I morgen er det mattetest, ITGS-innlevering og fremføring av filmlekse... Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer: