lørdag 20. september 2008

En solskinnsdag

I dag ble jeg og Mira kjørt til et gigantisk shoppingsenter. Vel, shoppinggate er vel mer dekkende. Jeg kjøpte et webkamera og den beste isen jeg noen sinne har smakt. <3>
Og nei- kirsebærene har ikke sluttet å forfølge oss. På veien hjem, snakket de om de ekle bærene på radioen, og da jeg kom hjem og logget på Nettby, så jeg dette. Jeg fikk nesten et hjerteinfarkt.


Hva er det som skjer?!? Nå må det snart ta slutt.
Og jeg gleden av å meddele dere at jeg er blitt syk. Halsen og nesen fungerer overhodet ikke, og kroppstemperaturen min er nede i rundt 35 grader, omtrent. Håper det bare er en forkjølelse, for det er ikke noe behagelig.


Jeg ligger også ved et bilde av et skilt vi går forbi hver eneste dag. Jeg synes det er et virkelig koselig navn på en gate.


Det får meg til å tenke litt på Bård, som er ganske koselig, hihi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo!
Ikke kjekt at du er blitt syk. Pass på deg selv. Sender av gårde en pakke i morgen med div. ullklær!
Det er kjekt å lese bloggen din.

Anonym sa...

Haha, det er gøy og lese om forfulgelsen deres :p
Jeg er også syk, så vet du det! Hoster som bare rakkern og aner ikke hvor mange kleenex jeg har brukt for å si det sånn!
Kos deg videre ;D

Anonym sa...

haha! jeg liker kirsebær.. forstår ikke hvorfor du har så mye imot dem:P