mandag 8. september 2008

Første skoledag

Ja, så var dagen her. Vår første dag på en engelsk skole! Jeg kan ikke snakke for Mira, men jeg følte meg i alle fall kjempenervøs.
Sam vekket oss med en kopp te, som sikkert hadde smakt himmelsk hadde det ikke vært for at jeg følte meg vanvittig kvalm.
Da vi kom til skolen, fikk vi velge fag. Jeg skal ha matte (medium, men vanskelig nok!), biologi, engelsk, IT, film og kinesisk- hurra! Det virker ganske kjekt, alle var veldig hyggelige og imøtekommende. Vi ble vist rundt av en gutt med den største sprettrumpen jeg noen sinne har sett, noe som var ganske komisk. Skolen var veldig forvirrende, og vi gikk feil omtrent femti ganger. Håper det går bedre i morgen.
Det eneste negative ved dagen, var at jeg fikk et tonn med mattelekser. Men hei, jeg har vært flink og gjort litt allerede. Uheldigvis er det ingen i huset som er sånne mattegenier, så jeg må arbeide meg gjennom 800 sider helt alene. Hjelp meg noen?

Ingen kommentarer: