onsdag 10. september 2008

Heia Brann!

Dagen i dag var egentlig kjempekjekk. Vi begynte med film, som var herlig avslappende, selv om læreren snakket i 100 km/t og hadde en håndskrift som ikke så ut i månelys. Jeg og Mira ble offisielt "the Norwegians", og vi måtte nevnte noen berømte norske personer. Det var i dette øyeblikket jeg fikk et veldig beleilig hukommelsestap, og ikke husket noen andre enn Fridtjof Nansen. Hvor kult er ikke det?
Så hadde jeg en free lesson hvor jeg for det meste skravlet med en hyggelig gutt som heter Oliver og egentlig er svensk. Mira, stakkars, hadde matematikk.
Skoledagen ble avsluttet med ITGS, hvor jeg fikk karakteren B på en lekse jeg ikke hadde skjønt noe som helst av. Kos!

Jeg liker forresten ikke matematikklekser. Heldigvis har jeg en super pappa hjemme i Norge som ikke nøler med å bruke masse penger på telefonregninger for å hjelpe meg. <3

Mira har fått "heia Brann, heia Brann" på hjernen, og liker det ikke noe særlig. Jeg, derimot, synes det er ganske kjekt.

Ellers kan jeg legge til at jeg savner Bård kjempemasse!

Ingen kommentarer: