søndag 28. september 2008

What a wonderful world

Denne helgen har vært skikkelig koselig.

I går var vi med to jenter fra skolen, som er kjempehyggelige. Vi gikk rundt og gjorde ingenting, pratet og lo, og satt et par timer i en park. Koskos.

I dag tør jeg ikke skrive hvem vi var med, i tilfelle "sjefen" oversetter hele bloggen min. Vel, det var fint å se dem igjen! Jeg kjøpte en kjole, en veske og en liten presang til Bård, og ellers gikk vi rundt og satt litt i parken mens vi spiste lunsj og sjokolade fra Hotel Chocolat. Den sjokoladen kan faktisk måle seg med Freia (men kjære mamma- vær snill og send med en melkesjokolade sammen med neste ladning med klær!).

Ellers går det veldig fint, solen skinner hele tiden (HEHE) og det er nesten for varmt å gå i kjole.

Jeg takker alle makter for at familien er i besittelse av en tredemølle. Hva skulle jeg gjort uten den?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Bestilling er mottatt. Lover at neste pakke skal inneholde sjokolade.
ma:)