mandag 15. september 2008

enfemnullninullåtte

Ja, så var det på'an'igjen med skole. Vi begynte med ITGS, hvor jeg ikke kan huske at vi gjorde noe spesielt. Akkurat den timen er litt tåkete. Deretter hadde vi kinesisk. Jeg er nå overbevist om at læreren vår hater oss. Hun liker ikke at vi er så mange (når ble 9 elever mange?) og hun liker ikke at vi ønsker å lære kinesisk. "Om dere ikke klarer det første diktatet, BYTT FAG BYTT FAG BYTT FAG." Skal det være en oppmuntring til de som har lyst til å lære noe nytt?
Lunsjen var i dag kjempekoselig, vi satt med Alberto og Max (fra Trinida) og mange andre, som var kjempekoselige.
Biologien gikk greit, vi hadde om økosystemer, og vi måtte ned i dammen for å finne vann med insekter i. Jeg og Christine fant noen ytterst tvilsomme larvebeist og billedemoner.
Jeg fikk også noen nye navn å skrive på vennelisten min- jeg har faktisk funnet et menneske som vil gå på Jose Gonzáléz- konsert med meg, hurra!

På veien hjem, opplevde vi enda flere kirsebær. Vi gikk forbi en tatoveringssjappe, som reklamerte for ulike tatoveringer. Og gjett hva- en av tatoveringene var kirsebær! Ser jeg flere kirsebær nå, hyler jeg. I natt hadde jeg faktisk mareritt om de dumme bærene- alle venners ansikter var blitt til kirsebær, og de løp etter meg. Forfølgelse følger...

Jeg har faktisk gjort en haug med matematikklekser i dag- klapp på skulderen! Nå har jeg bare to temaer igjen, noe jeg er veldig lettet over.

1 kommentar:

Sara sa...

Virker som om du har det kjempe gøy i England, Sandra! Er så fristende å ta andre året i et annet land :-)