søndag 14. september 2008

London- og forfulgt av kirsebær


I dag ble vi vekket klokken ni, ettersom vi skulle til London. Det vil si, først var vi i Greenwich Park og matet ekorn, duer og kanadagjess.



Så hadde vi piknik på gresset, som var kjempekoselig. Jeg fikk sånn skikkelig engelsk-følelse, noe jeg har lengtet etter.
Deretter kjørte vi inn til selve London, hvor vi tok bilder og gikk rundt i Chinatown. Ni hao!

Inngangen til Chinatown


Vi så Buckingham Palace, Trafalgar Square, Tower Bridge og noen virkelig søte homofile menn. <3>

Tower Bridge
En litt skummel tanke, er at vi blir forfulgt av kirsebær. Gatene rundt oss heter Cherry Avenue, Cherry Garden Road og vi bor i Cherry Drive! Dessuten har Mira kirsebær på pysjamasen sin. Jeg føler meg omringet. Det eneste som mangler, er at skolen begynner å selge kirsebær i kantinen eller noe.

3 kommentarer:

Unknown sa...

den derre parken som dere spiste lunch i, det var vell ikke den derre der med slottet?
i tilfelle, så var eg å spiste lunch i samme park, for ... øøhh, noen år siden. husker ikke kor lenge det var siden, men det var i hvertfall sommeren til 9ende klasse. veldig gøy, også matet vi endre og slikt etterpå. (hihi)

men de derre bilde med ekkornet, var det du som tok det?
va veldig bra

Andreas Sundnes

Sandra sa...

Jepp, jeg har tatt ekornbildet! ;)

Anonym sa...

Sandra, du er knall flink (likte AMO siden) til å blogge. Her hjemme er vi ikke særlig flink til å lese slikt, men vi skal sjærpe oss. Har nok med bubble sjuter og kabal vet du. Vi skal publisere bloggen din til alle vi kjenner.

paps