fredag 19. september 2008

Jommen sa jeg smør


Enda en meningsløs tittel, men det får bare være.
I går var det Focus Day på skolen, noe som var kjempekjekt.
Min gruppe fokuserte på revolusjon innen film, punk og den spanske revolusjonen.
De to første var kjempeartige, mens en film om den spanske revolusjonen fikk meg (og resten av klassen) til å duppe av. Gårsdagens sjokkommentar kom fra vår italienske venn:
"Cheating is ok. It depends how much you like your boyfriend/girlfriend." Jeg ble sittende med åpen munn og saueøyne. At jeg og Mira har kjærester i Norge var jo ikke noe problem, de kom jo ikke til å få vite noe uansett! Han blir definitivt ikke bestekompisen vår.

Dagen i dag har vært preget av nervøsitet og skrekk.
Nervøsitet fordi jeg måtte gå til anskaffelse av en graviditetstest, ettersom jeg har vært morgenkvalm den siste uken. Heldigvis var den negativ.
Skrekk fordi Mira skulle kjøpe munnskyllevann, og gjett hva vi oppdager når vi kommer hjem? Det er KIRSEBÆRSMAK! Av alle mulige smaker i verden, måtte det være kirsebær.

Cherry Coke og munnskyllevann med kirsebærsmak.
Legg merke til verdens koseligste bilde i bakgrunnen <3

I dag har vi også spilt Texas Hold'em, og jeg kom på andreplass, hurra! Hadde aldri spilt det før, så er rimelig glad og fornøyd. Det eneste som legger en demper på humøret, er følelsen av å bli syk. Jeg klarer ikke svelge skikkelig, og fryser hele tiden, i tillegg til at jeg snufser som en helt.

Jeg krysser fingrene for at jeg blir frisk!

2 kommentarer:

Maia sa...

Hahahaha! Kirsebærsnakket deres er meget underholdende. :p

Anonym sa...

hadde du deg med en annen enn kjæresten din?:S