onsdag 17. september 2008

Man skal høre mye...

...før øra detter av. Dette er blitt et klassisk Mira-utsagn, noe som er ganske kjekt.

Ja, nå har jeg ikke blogget siden i forgårs.
Til dere som ikke liker ord delings feil, men gjerne kan le av dem: besøk www.amo.no. Det er virkelig morsomt!
I går kjøpte jeg nye, knallblå og søte sko, og Miras tjuepundsseddel ble kontrollert da hun skulle kjøpe kreditt til telefonen. Akkurat det å "fylle opp" simkortet resulterte i en heller rar samtale, som endte med følgende konklusjon: et annet uttrykk for å bli edru, er "nedfylle", logisk nok!
Vi spiste kylling som ikke smakte kylling, men noe annet, kjempegodt noe, pluss at jeg spilte fotball. Hurra! Jeg og fotball har tidligere ikke gått så bra sammen, det har ofte resultert i litt hat og vonde følelser, men i går gikk det veldig fint. Nå er vi bestevenner.

I dag var det også vanlig skole, men i morgen skal vi ha "Focus Day". Fokuset er på revolusjon, og jeg skal ha om revolusjon innen film, den spanske revolusjonen, og om musikksjangeren punk. Jeg gleder meg!
Kirsebærene bare fortsetter å følge etter oss. Mira skulle ha Cola etter skolen, og gjett hva? Hun kjøper en CHERRY-Cola! Det begynner å bli virkelig, virkelig skummelt. Det som nå mangler, er at vi sitter oss på en kirsebærfarget buss, eller blir tilbudt kirsebærpai til dessert.

Og gjett hvem som er ferdig med matteleksene? Super-Sandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

morsomt du skulle nevne kisrebærpai. eg tenkte natt til i forgårs å gi deg en kirsebærpai til det du kom hjemm igjen... bare sånn for å ægle.

men ka mener du med revulusjon innen film?
e de sånderre med før og etter Star Wars, og sånnt, eller?

Andreas S

Sandra sa...

Hehe, kirsebærpai hadde jeg blitt deprimert av. Men om du vil, kan du sende en Freia melkesjokolade. :D

Revolusjon- vi hadde om Sovjet, Frankrike og litt Danmark. Regissørene lagde alternativer til Hollywood-filmene.