mandag 29. september 2008

Early December (og pakke hjemmefra)

Så var det på'an igjen med skole- og det var en virkelig fæl skoledag! ITGS, kinesisk og biologi på én og samme dag- hva har jeg gjort for å fortjene en slik mandag? Jaja. På veien hjem fikk jeg i alle fall en gledelig overraskelse- en mann som passerte, hadde "Early December" (av Bigbang) som ringetone! En hyggelig påminnelse om at mange norske band faktisk er skikkelig gode.

Da jeg kom hjem, ventet enda en hyggelig overraskelse. Jeg hadde fått pakke hjemmefra! Den var ventet, og selv om det bare var klær og sko, var det selve opplevelsen med å få pakke hjemmefra som var så koselig. Det fineste var Bårds Fri Flyt- genser, som jeg har savnet skikkelig. <3


1 kommentar:

Anonym sa...

Bra du likte pakken. Det var jo bra den kom fram! Kanskje neste blir litt mer spennende?
ma:)