mandag 22. september 2008

Småsnufsen

Åh, det verste jeg vet er å være sånn halv-syk som jeg er nå. Ikke dårlig nok til å ligge under dyna hele dagen, men ikke helt tipp-topp heller. Nesa renner, halsen er tett og jeg har ingen følelse i hverken føtter eller hender.
Nok klaging- jeg fikk klistremerke av Mr. Hess fordi jeg hadde vært så flink med ITGS-essayet mitt. Pluss at jeg fikk A+, noe jeg absolutt ikke fortjente. Hihi.

Klistremerket veide dessuten opp for mattetesten, som ikke gikk særlig bra. Jeg skjønte ikke halvparten av ordene, og hva skal jeg gjøre da?
Siste time hadde vi film, som alltid er kjempekjekt. Jeg liker det skikkelig godt!
På veien hjem ble vi plukket opp av områderepresentanten vår, som ingen egentlig liker. Jeg skriver ikke navnet her, i frykt for at hun skal spore opp bloggen min og henrette meg når jeg skriver slemme ting. Vel, hun var altfor blid til at vi klarte å slappe av. "Ja, hvordan går det hos denne familien, da, Sandra? Er de greie?" i en skikkelig bitende tone. Som om det var min feil at jeg og Maia ble plassert i Dover. Jaja.
Under er det noen bilder av rommet vårt, som vi ryddet i går. Enjoy!

Tror ikke noen andre enn jeg har glede av dette bildet, egentlig.
Once- kinobillett og Møtestedet Erna- kvittering. Jeg synes det er kos,
ettersom det bringer frem så koselige minner. <3

5 kommentarer:

Maia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maia sa...

Haha, uffda.. Hun ble forresten sur da Nicola fortalte at vi var i Dover, det virker som vi ikke får lov å dra dit pga *duvethennesnavn*.. Hallo!
Men hva var det hun gjorde hos dere egentlig?

Anonym sa...

Hallo!
Håper du er bedre i morgen. Ikke kjekt å være syk. Skulle hilse så mye fra fam. Simon Langedal. Var borte hos farmor idag. Kos å lese bloggen din. Kjekt med bilder og!
ma/pa

Anonym sa...

æææ, jeg vil vite hvem områderepresentanten din er! Kan du lage et ordkryssord?
Liker bloggen din btw:)
- Hanna

Ida sa...

Du har jo nesten ingen bilder på veggen:O